bakat feta muffins.

Hej det var ett tag sedan jag la in ett inlägg, men har man ett liv så har man ! Haha, men iaf idag har jag bakat FETA muffins, för vi bakar till klassen och den här veckan så var det min och ******** tur att baka. Jag vet att ni har saknat mig och att jag har varit kass på att lägga in något, men jag har verkligen inte haft tid. Sorry you guys.

Jag ska inte vara så egoistisk och "bitchig" i mitt inlägg idag! Jag måste bara berätta hur glad jag blir när det är så många som läser våran blogg. Jag diggar också era härliga kommentarer, visst vissa av dom kanske inte är så snälla men ni får mig att le och sådant gillar jag. So keep on making me happy. ( jag är snygg). Jaja nu ska jag sätta mig ner och plugga lite historia och spanska (pretty hard work I know) och beställa mig ett gymkort. Har ätit upp mig en del och har ett mål att gå ner till 60 kilo på 4 månader, jag kommer att klara det! Hehe men later guys!

" Sminkfri dag i dag så jag tog ett kort från i sommras"


Kommentarer
Postat av: Anonym

toppless? ohlala ;)

2009-11-05 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0