Sorry

Hey lovers, sorry för kass update men vi har verkligen fullt upp just nu! Men ska bli bättre nu, idag till exempel slutar jag (Johan) tidigt så då ska jag hem och ladda upp lite bilder från halloween partyt i Lördags och kanske om jag är snäll en bild på min nya hår färg..;)

Ni kan ju hoppas..
:*

Om ni har tråkigt kan ni kolla in denna videon här under. Haha fy fan va jag älskar Hey baberiba, synd att det inte sänds längre..! Men men, i denna videon föreställer Kristin Victoria Silvstedt. Jag har jämfört denna videon med andra videos på den riktiga Silvstedt och hon skrattar inte alls likadant men allt annat är i princip likt fast överdrivet..;) Jag dog av skratt iaf HAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0