TÄVLING!



Hey lovers, dags för Johan och Elins nya tävling och ALLA ska delta. Hur enkelt som helst. Tävlingen går ut på att posta den elakaste, drygaste, snällaste, roligaste osv osv kommentaren i detta inlägg. Glöm inte att sätta ut erat blogg namn eller BDB namn tex. Vi väljer ut den elakaste, roligaste och ja ni fattar, kommentaren till vinnare och vinnaren får en länk i ett helt eget inlägg här på bloggen med bild. Eftersom alla verkar vara så fulla av hat mot oss, självklart bara av avundsjuka, så sätt igång och kommentera elakt då! En länk på våran blogg kommer garanterat ge er MYCKET fler besökare eftersom vi har flera tusen besökare varje vecka och bloggen ligger på plats 42 av ALLA bloggar. Det ni! SÅ kom igen nu och kommentera precis vad ni vill. Vinnaren presenteras imorgon kväll. Lycka till lovers.

Kommentarer
Postat av: belinda ofc

asså seriöst? för typ någon dag sen hade ni typ 300-400 UNIKA besökare? och nu flera tusen? jooo, vi tror på't... kanske max tusen sidvisningar, men fan heller flera tusen unika besökar. dröm och glöm bara. så rolig blogg har ni inte. eller jo! ni är faktist helt sick patetiiska.



pusseN / http://belindaanderssoon.blogg.se

2009-09-26 @ 00:25:48
URL: http://belindaanderssoon.blogg.se/
Postat av: oliwiä

vill ni ha en ny design ?

jag hjälper er gärna !

adda min msn så kanja hjälpa er

[email protected]

2009-09-26 @ 01:00:35
URL: http://frnden.blogg.se/
Postat av: L

hahahaha är mitt första ord, ni behöver få andra att dissa er eftersom ni lyckas oerhört bra med det själva. jag kan inte förstå att folk kan vara så misslyckade nuförtiden, det är ju förfan skrattretande!. man har toffsar i håret det är därför det heter hårtoffsar, hoppas ni stryper era ben, och det är då fan inte snyggt heller.

vem skulle vilja vara avis på er, ni är för själupptagna jävla egos som alla egentligen klagar på, hon använder asmycket smink och herregud vemfan använder idomin på sina läppar!? vill ni se ut som slampor eller vad?.

tro mig om ni hade varit 17 och 16 hade ni inte bettet er som 3åringar, när hade ni tänkt att växa upp?, jag skäms för att säga att jag bor i sverige, det är ju patetiskt att ha hårsnoddar runt benen,tro att ni är något,felstavningar,håret ser ut som du stuckit handen i ett eluttag. ni behöver inte ta till er, kanske inte ens orkar läsa men tro mig,det här var inte en diss bara ren sanning



peace out

2009-09-26 @ 12:04:53
URL: http://www.bilddagboken/lennyfosh
Postat av: Anonym

Hejsan vad fin blogg du har :)

lust o följa varandra via bloglovin ?

pussar från emmy



2009-09-26 @ 12:13:44
URL: http://baraeemmys.blogg.se/
Postat av: Chacha

Korv med bröd e gott.

2009-09-30 @ 21:42:26
Postat av: moasnygging ( på bdb )

Jag bara säjer bara säjer super,duper får ta massa skit på bdb.

Men I LOVE YOU vi är inte ensamma vi äger och vågar vara oss själva.

NI ÄR BARA BÄST,så go on.

love Hugo (moasnygging)

2009-10-14 @ 18:46:48
Postat av: way2cool4you@bdb

hahahahahahhahaha

nej jag gillar fan er blogg ;O

och den där belinda är bara avis-.-''

men snälla lite mindre snoddar^^ max tre-.-'

2009-10-29 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0