Rolex/Rayban

Hey alla trogna stalkers som fortfarande kollar våran blogg 24/7, haha nej jag ska inte mobba er! Tack vare er tjänar vi fortfarande pengar på bloggen. Men som sagt som vi sa för länge sedan, vi har tjänat ihop tillräckligt med pengar tycker vi. Det är därför vi typ aldrig bloggar men det är ändå kul att ge er ett inlägg lite då och då. Var det någon som var på festvialen i Skövde igår? Det var faktiskt helt okej, träffade två 95or tjejer som läste våran blogg förut och ville ha bilder ihop och jag bjöd dom på några åkturer i karusellerna och självklart popcorn!

Som ni vet så har jag inte varit hemma så mycket i sommar jag har mest varit ute och rest, vart i spanien två ggr, varit på arvikafesitvalen, longboard semester längst västkusten, hängt i smögen osv osv. Jag har Inte hunnit införskaffa mig några nya kläder denna sommaren, typ iaf..;) Har inte hunnit så häromdagen köpte jag lite smått o gott över internet, måste säga att internetbank är suvveränt! Hur enkelt och smidigt som helst. Och rik som jag är så köpte jag bla en Rolex klocka och ett par Ray Ban glasögon. Sjukt snyggt och passar mig fett bra! Men tyvärr är ju sommaren slut, fast det hindrar inte mig från att dra ut på resor eftersom jag i princip badar i mina pengar. Haha nej det är klart jag inte gör, jag har faktiskt satt undan en helt del på sparkonton och sånt! Jaja hur som helst så tänkte jag visa mina nya inköp;






Rolex klocka, liiite billigare modell faktiskt.
Värde 32 000 :-




Ray Ban glasögon
Värde 1400 :-


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du 32000:- för en klocka skulle inte tro det du! fake så det stinker om det solbrillorna också för den delen tattar jävel...

2010-08-29 @ 17:22:38
Postat av: Alexander F<3

han tjänade massa pengar du som kommenterade över mig ... han är fett cool lix ^^

älskar andr aklockan har likadan ttyp :D<33

pj forever <3

2010-08-31 @ 20:03:24
Postat av: Anonym

jag kan fan inte förstå pj-stilen, den är åt helvete så ful



Alexander F<3 ?

jag tror det är fel på dej som följer deras blogg. hardu inget liv elr ?

2010-10-06 @ 03:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0