Spain

Hey lovers, johan här. Vi måste be om ursäkt litegrann för att vi inte bloggade så mycket igår.. men vi var iaf ute och cyklade 5 km och jag höll på att dö seriöst. Min kondition ligger på minus, men ja ska banimej träna upp den vill jag lova! Sen deckade ja med en gång när jag kom hem så därför bloggade jag inget och Elin pluggade nog tror jag..;)

Nu har jag tränat hårt i ca en timme, styrke. Sen ska jag och Elin dra iväg och simma. Allt för att komma i så bra form som möjligt till spanien..;)

Btw så är det här vi ska bo i Spanien, lyxigt eller hur..:D
ooooh vad avundsjuka ni blir nu, synd att ni inte har lika mycket pengar som vi då hihihih



Kommentarer
Postat av: mimmie

ååh, jag vill också åka till spanien..

kan ni har ha en tävling som kissie att någon får åka med? (a)

2010-03-27 @ 13:48:06
Postat av: haha fail

ja tror inte ett piss på att nu ni ska åka dit ;)

2010-03-27 @ 13:52:37
Postat av: Adam :*

jäävlar, det ser ju as lyxigt ut :O önska ja hade lika mycket pengar som er..

2010-03-27 @ 13:53:09
Postat av: biggest fan

åh ge mig!!!

2010-03-27 @ 13:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0