tips!



Vill du bli stark i hela armarna på kort tid? Klart du vill, på 2 månader har jag själv märkt skillnad på mina armar, min klocka passar tex inte alls längre för mina handleder har blivit för grova. Dessutom får man snygga biceps, triceps och axelmuskler. Samt bröstmuskler och dom såkallade "runkmusklerna". Jag svär, på 2 månader kan ni klå alla era polare i armbrytning! Tänkte visa er hur jag tränar varannan dag genom att illustrera det för er i paint. Mina paint skillz är på minus men man fattar ändå..! ;)





Edit; Efter lyften med hantlarna så gör runt 20 armhävningar också som avslutning.
För maximalt resultat behövs mycket proteiner efter träning, jag själv dricker en Gainomax (ca 15:- i dom flesta mataffärer). Dricker även ett okokt ägg, smakar skit men ägg innehåller massvis av protein. Sedan tar jag också en banan som ger tillbaka krafterna, och även banan innehåller protein.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kallar du de träning? Du behöverinte dricka gainomax för de...

2010-03-19 @ 19:16:57
Postat av: Anonym

för det första så handlar armbrytning om ungefär 80% teknik, amatör..

2010-03-19 @ 19:22:42
Postat av: Anonym

men ditt jävla kött. Banan gör en ju trött, vafan tänker du med?

2010-03-19 @ 19:25:21
Postat av: alex

hahaha,tar du gainomax?

det är det sämsta du kan ta.

Kör med kosttillskott om du vill få resultat.

2010-03-19 @ 21:25:40
Postat av: <3

vadå banan gör en trött dum i huvvet elr man får tbx krafterna? Vet ju alla som spela rfotboll i högklass lix, fast sant att det mesta med armbrytning är mer teknik där håller jag med , men en banan gör int een trött O_o Och btw du med första kommentaren det va för amatörer så det är träning iallf för dom :)

2010-03-20 @ 09:43:52
Postat av: Mr M

Du har ju ingen koll på vad du snackar om grabben...

2010-03-20 @ 18:52:02
Postat av: KEBAB

så lite vikt och så många repetitioner blir du inte starkare av, bara mer uthållig. och ät inte råa ägg för det finns mycket bakterier som man kan bli sängliggande i månader av. drick whey-80 och gå på gym ist. och bananer har ingen protein alls i sig, möjligtvis ett gram per banan.

2010-03-21 @ 18:04:13
Postat av: hamz

till alex:

Gainomax är kostillskott idiot.

Men sant, det är inge vidare. Men helt klart bättre än ingenting. Låt grabben tro att han blir stor på detta, varför argumentera. Som han säger så har han märkt resultat på 2 månader, låt han fortsätta så då. Lyssna på KEBAB istället, höj vikten, sänk repetitionerna.

2010-03-21 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0