Spanien!

Hey HAHAH "lovers".  Vi har ju slutat blogga jag o elin, varför? jo för ni började aldrig kommentera, bara tre av våra största fan som gjorde det. Besvikelse asså men vi bryr oss inte, har fått ihop en jävla hög med pengar nu så det är lungt 8-D

En hyllning till:

Kim
Kixie &
Rasmus


Sen ett stort tack till dig som kommenterade under namnet "<3", tyvärr så uppgav du ju aldrig ditt namn så blir svårt att tacka dig på riktigt men du vet ju själv vem du är! :)

tack till dom för att dom lyssnade på sina idoler och kommenterade när vi bad om det. Men men nu ska jag o Elin åka till spanien iaf, äntligen :D om bara 3 timmar lyfter planet, härligt härligt. Ni får ha det sämst här hemma i iskalla fucking sverige så länge förutom Kixie, Kim och Rasmus och <3 som får ha det awesome! :D Kim du fick även en länk till din blogg eftersom du har en, snällt va? hej svejs :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gulligt skägg på hakan... -.-

2010-05-12 @ 13:52:30
Postat av: Kixie ! :) <3

Åååh gud va ni ä gulliga <3 Hehe :P



Jag ska ha dt bässt men dt får ni lova att åsså ha då ;)



H dt så Jvl bra ! <3

2010-05-13 @ 13:03:11
Postat av: Kiiiim

OMG! jag älskar er!:D:D:D<33

jag är erat största fan ja svääär!:D<3

2010-05-13 @ 23:40:54
URL: http://ahboow.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Ha det nice i " Español " Har din longboard följt med dit ner eller? (Y)



Ha det :)

2010-05-14 @ 18:44:19
Postat av: Catha:D

AAAAAAH :O



Asso ja får sån där panik :O blir värsta mega ledsen att ni inte uppdaterar bloggen mer :'/ Älskar eran blogg :)

Åå jo ja vet att de beror på kommentarerna ....

Men ja hoppas att ni snart börjar blogga mer (eller va man säger) har saknat de där nu (:



Aja pusshejj(L)

2010-05-18 @ 00:01:34
Postat av: alexanderer frisk

fin fint harre gött i spanien btw är det jag som är <3. är van kommentera det och beviset har ni på min e-post för har alltid det med om ni nu ser den xD aja srry ja ginte tog namn harr egött längtar te ni kmr tbx så ni kan blogga hejdå ! :D<33

2010-05-18 @ 19:02:19
Postat av: Anonym

fan va ful du är.

2010-05-19 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0