2012

Hey lovers, Johan här. Måste bara tipsa er om en film som är sjukt värd att se. Såg den igår på bio. Filmen har säkert alla redan hört talas om "2012". Okej, de va en jävligt lång film på 2,5 timme och rätt overdriven i många fall men ändå jävligt snyggt gjord och så jävla bra handling! Absolut min nya favorit film. Fan va ballt ändå om allt det som inträffade i filmen kunde hända på riktigt 2012, haha. Jaja, jag har köpt nya byxor och en ny tröja och bilder på det får ni senare ikväll. Ska klippa mig i eftermiddag med..;) Hur det blir får ni bara se om jag blir nöjd!


Kommentarer
Postat av: Falcown @ bdb.se

yää de vorre en skam om du inte visade :)

2009-11-18 @ 18:35:44
Postat av: felicia

vill ni har fler besökare än vad ni redan har?:)



gå in då på;

http://blondicia.blogg.se/2009/november/vill-du-ha-fler-besokare-an-vad-du-redan-har.html

och läs :))

2009-11-22 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0