ute eller inne?



Låten Sexy bitch - David Guetta är sjukt inne just nu! Bästa låten på fester, på natt club, och i stort sett överallt. Har du inte hört låten? Ja i så fall är du jävligt efter, jag säger som rix morgon zoo: Allt David Guetta tar i blir till guld. Så klockrent, han vet precis hur vi vill ha det! Och gillar du inte låten? Lär dig tycka om den, ska man vara "inne" ska man lyssna på denna låten, så är det bara. Och snälla som vi är här ibland så langar vi musik videon till dom personerna som inte hört låten, dom sk Uteblivna personerna, en hjälp på traven att hinna ikapp igen så varsågod.




Kommentarer
Postat av: Markus

Börjar bli gammal nu men okej X).

Still good tho.

2009-10-12 @ 17:02:29
URL: http://ronnerholm.blogg.se/
Postat av: HAAAATA

Jag hatar allt med er, allvarligt, VÄX UPP å skaffa ett liv som alla andra. Anledningen till att jag läser er blogg är att den är så fail så man sitter ju och garvar sönder. Ni har allvarligt inget liv alls. Sitter här och ljuger om att ni är rika och att ni är så "coola" men det kan jag då säga att ni inte är!



Tack för jag fick säga mitt ^^

2009-10-12 @ 18:37:31
Postat av: YouAteMyPillow @ BDB/EC

För jävla musik ni faggots lyssnar på.

2009-10-12 @ 19:50:03
Postat av: Börje

hahaha är ni seriuösa eller XD

Den är typ skit gammal XD

Är inte precis inne men fortfarande bra ;)

2009-10-13 @ 19:47:57
Postat av: Föredetta PJ från R-by

Låten e bra men den e ganska sönder lyssnad vid det här laget menmen det e kul med folk som fortfarande vill hålla kvar stilen (:

Lycka till med det (: Hittar ni nån annan bra låt vore det kul om ni bloggade om den det är sån brist på sköna låtar på festerna nuförtiden

((:

2009-10-14 @ 18:13:16
Postat av: kattmatn KEVINJOLT

den låten suger arabhåla + 50 jävla fjortishora

2009-10-15 @ 20:22:48
Postat av: William

HAHAHA. Rix fm e fan inten en bra radiostation. har dock blivit plågad att lyssna på den när man åkt upp till Åre. stackarna i Åre som inte har något bättre än p3 samt rix fm:/

2009-11-19 @ 10:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0