hmm

Hey alla lovers, johan här. Vet att vi inte lagt upp något inlägg på ett bra tag nu men det är faktiskt erat eget fel, för ni kommenterar aldrig, så när ni börjar kommentera mer så kommer vi blogga mer! Så är det, men idag ska vi iaf dra iväg och bowla i ***köping..;)
Jag kommer ju såklart utklassa, elin, simon och robin som också ska med! Vi ska såklart ha med oss våra longboards och åka som fan för idag är det ju stekande sol och näästan 18 grader ute..:O Äntligen är sommaren här! Och snart är det bara 1 månad kvar tills jag och Elin drar iväg till Spanien. Det kommer bli så sjukt härligt och vi kommer få en härlig solbränna inför sommaren. Mmmmmh..

Men nu ska jag ut och åka longboard en stund!

langar en bild på mig ofixad. Ärligt talat, jag kanske borde börja ha håret så, elr va säger ni?


Kommentarer
Postat av: <3

kanske x)

2010-04-08 @ 20:43:18
Postat av: L I N N É A

åhh långa ögonfransar, ge mig :D det ser ut som det iaf ;P

2010-04-09 @ 11:14:37
URL: http://jagarentrakigperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0