Lov!

Hey alla johan och elin lovers. Johan här, sitter i skolan och väntar på bussen.. och nu har jag LOOOV! Sjukt härligt, fett nice väder med! Så nu ska jag hem och åka lite longboard, sen ska jag duscha, sen över till Evelina och fixa iordning oss och sen drar vi på party! Hoppas på en skön kväll eftersom jag hållt mig ifrån alkohol i 4 veckor nu..;) Det blir mycket alkohol i kändis världen, har man pengar och kontakter så hittar man lätt festen och alkoholen!

Vad ska ni kära lovers göra ikväll då?

Gammal bild på mig.. visst var jag nästan lika snygg då som nu?
klart, jag är snygg i alla stilar :D



Kommentarer
Postat av: <3

vafan har ni slutat blogga elr ? :/:/:/:/ hoppas inte det för ni är min favvo blogg :O

2010-04-06 @ 20:46:58
Postat av: linda

your cute!(:

2010-04-08 @ 00:04:04
URL: http://ilovelindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0