Back home <3

Hey allihopa. Vilket sjukt nice stekar väder det har vart idag, eller hur..?
Det var bara fram med brillorna med en gång, fick lite sommar känsla. Usch vad jag längtar till sommaren!
Party, festivaler, knulla, supa, röka, sola, fylla 18 osv. Niceprice ass.
Men aja än är det 3 månader kvar! Fast sommaren kommer lite tidigare till mig och Elin eftersom vi drar iväg till spanien om 1 månad. Härligt som fan ska det bli jao :D

Men hur som helst, nu har jag precis kommit hem från en dag i skövde, lazer doom var riktigt nice men badet var nog ännu roligare, förutom en bunt fans som vi hade efter oss hela tiden. Dom ville visa hur glada dom var att vi startat igång bloggen igen. Men blev lite jobbigt efter en stund men ja vi är ju vana om man säger..;)

Nu ska jag iaf drömma mig bort till spanien och planera lite..

ofixad, det ni..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0