Helt rätt

Hayyyy lovers
Som alla säkert redan vet så vann Anna Bergendahl melodifestivalen igår, tänk vad bra smak jag och Elin måste ha. Vi skrev till o med i tidigare inlägg att vi trodde att Anna eller timoteij skulle vinna! Yeah vi är liksom the best of all..;) Men vi tyckte faktiskt helt ärligt att Timoteij skulle vinna och Anna komma tvåa eller nåt men nu vann hon och det är helt okej det med. Tror dock inte att den kommer klara sig så bra i Eurovision sen, Elin tror att den kommer vinna alltihopa och jag tror den kommer komma bland dom sista så vi får väl se!

Och det roliga är att förra året när eurovision gick på TV var jag i grekland och satt på en krog på stranden och drack goa drinkar som "se on the beach" och tittade på eurovision där med några kompisar och i år kanske det blir samma sak eftersom jag och Elin drar iväg till Spanien 12-19 Maj, får se om det krockar med eurovision. Jaja helgen har vart toppen utan alkohol för en gångs skull ;)



Kommentarer
Postat av: wtf!!

Wtf!!!???

KOM är ju des sämsta låten som nånsin har skrivits!!!!!! Och den där tjejen asså... Hon låter ju som en 5 åring ;o



ERIC SAADE <3<3<3<3<3<3

2010-03-14 @ 19:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0