holy wine

Hejjjjjj där ni, Johan här!
Usch vilken hemsk helg, partyt i fredags var helt asbra med massa nytt roligt folk. Allt gick asbra tills det helt plötsligt slog till i skallen på mig och jag blev så otroligt jävla full så jag visste inte vad jag hette, var tvungen att dissa kronan och dra hem, morsan ringer sjukvårdsupplysningen och det verkar som att jag fått en alkoholförgiftning. Inte så alvarligt så vi behövde komma in men ändå liksom. Sen spydde jag ner hela golvet och slocknade till slut på sängen  fullt påklädd. Vaknar tidigt dagen efter och vet inte vart jag är, fortfarande totalt packad. Spyr och spyr och spyr tills jag till slut nyktra till vid 11 tiden på förmiddagen, usch! Aldrig mer vin, drack inte så mycket heller så vi tror att jag kan vara allergisk eller något sånt. Jaja bilder kommer senare eller imorn, kameran är kvar hos han som hade festen och den hinner jag inte hämta nu, för nu blir det kalas. Hur jag ser ut inför kalas får ni se senare när jag är färdig fixad, det är också jag som ska köra till kalaset, övningskörningen går hur bra som helst och bara 5 månader till körkort! :D

Kommentarer
Postat av: kim

inga toffsar idag heller? :(<3

2010-03-07 @ 17:55:16
URL: http://ahboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0