money

Hej igen lovahs
Idag har jag och elin varit och stor handlat massvis med snygga kläder och lite nya toffsar eftersom våra nu börjar bli riktigt slitna! Den enda färgen som är inne på toffsar nu är svart bara så alla vet! Iaf så köpte jag mina första Ed Hardy plagg idag som gick på tsm 3000 kr så det var ett riktigt kap ändå med tanke på hur dyra dom är! Elin köpte en filippa K jacka för 5400 så hon gjorde av med lite mer pengar än mig. Men vi har fortfarande kvar sjukt mycket pengar från när våran blogg var på toppen ska ni veta! Tack ska ni ha, söta är ni. Elr kanske inte? Vad vet jag, jag bryr mig inte, vet iaf att jag är sjutk snygg. Älskar mitt självförtroende.

Jag har tråkigt så ni kan väl ringa elr messa mig..?
mitt nr är 0761**5**7 haha ni skulle dö för att få mitt nummer!
Men vad väntar ni på, langa mess nu vafan.

Slänger in en bild på lite härliga 500 lappar här med, njuuuut
åh gud vad ni önskar att ni hade lika mycket..;)


Kommentarer
Postat av: saaaaara

Eh, finns det några som har míndre eller?

Du e fan knäpp............................................................................??????????

2010-03-04 @ 18:39:56
URL: http://hejpådej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0