Mysigt

Hey igen lovers, johäääääääään här!
Kom precis hem, har varit ute med Elin och cyklat med tempo ca 8 km. Svettigt värre men sjukt härligt! Vi ska komma i ordentlig form till Spanien förstår ni, få muskler och kondition osv..;)
Dessutom mår man så jääääävla mycket bättre om man tränar regelbundet och får komma ut mycket, mindre huvudvärk och man blir piggare i ex skolan. Skönt jao!

OCH kom ihåg att du fortfarande kan ställa frågor i frågestunden längre ner i bloggen. Du kan fråga anything..;)


Bjuder på en mysbild på mig, nyduschad iklädd mysbyxor och min Manson tröja som jag köpte när jag och elin var på hans konsert 08..!


Kommentarer
Postat av: anonymt

hej jo jah undrar hur laddar man upp bilder på sin blogg?



2010-03-22 @ 19:25:55
Postat av: Anonym

jag fattar inte riktigt .. är ni tillsammas ( du & elin ) eller är ni riktigt tighta vänner ? :)

haha riktigt underhållande blogg måste jag också säga ! :D

2010-03-22 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0