The look of the day

Hey lovers, johan här igen jao!
Förlåt för seg update dom senaste dagarna men det har verkligen varit fullt upp, intrevjuer, skolan osv och idag var det löning! Och tack vare er våra älskade lovers och haters så får vi mucho med pengar i månaden! Härligt, och imorn är även sista dagen i skolan sen är det lov och det kommer firas med partay! På lördag ska jag och Elin till Alingsås och hälsa på våran gemensamma vän som fick barn för ca 5 månader sen..:)

Och nu har jag skruvat och grejat lite med longboarden så nu är det bara att dra ut på gatan och glida i dugg regnet haha, ge mig sooool! Elin ska med och åka bräda sen också, vi hörs senare lovers!

Hade mina favorit kläder på mig idag.....:DD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0