new year!

Hej alla Elin och JOhan lovers! Visst är det underbart att nyåret närmar sig så? Det är bara ca 22 timmar kavr innan 2010 firas in!

Under 2010 ska jag:
- bli en bättre vän och familjemedlem.
- bli mer hälsosam.
- väga 50kilo (nu väger jag 64).
- sluta röka.
- åka utomlands.
- åka på arvikafestivalen.
- åka skidor
- däcka i smögen.

Nu kom jag inte på mer, men det kommer säkert fler mål. Men iaf nu sitter jag här och ska snart sova. Är så jäkla taggad för nyår, det kommer att bli fest som aldrig förr. Vad ska ni söta fans göra på nyår? // hugs&kisses elin


Kommentarer
Postat av: Kim

asså ä ja den ända som läser er blogg eller? ;S<3

2010-01-01 @ 20:15:50
URL: http://ahboow.blogg.se/
Postat av: ebba

hahah ja kim du är nog den ända ... jag läste innan .. men sen spåra det ut o ja. satt o rensa mina favoriter o den åkter BORT ! pusssss"

2010-01-09 @ 14:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0