Update

Hey lovers, johan här! Shit vad ni har saknat mig :* fast ag har inte saknat er eftersom ni tillhör den lägre klassen om man säger. iaf en stor del av er...:) men men nu ska jag över till Elin och planra inför fredagen. Vi ska hyra lokal och ha en fet fest och nu tänker ni bara "ååh tänk om jag fick festa med dom". Well tar ni er hit så är det klart ni får komma, festa med galna fans är ju fett liksom. Synd bara att ni inte vet vart vi bor men ni kommer säkert på nåt!

Vi ska ha långbord först med mat o dricka, och självklart bra musik. Temat är jul och därför är det sen dags för det galna fylle juklapps spelet. Hur nice som helst och sen är det party som fan! Härligt nu med snö också, we love snow. Och dessutom ska vi på Arvika festivalen till sommaren jag och elin! Det ni, då har jag även fyllt 18 så det blir nice.

Och ni sitter säkert fortfarande och undrar vilket land vi reste till för några veckor sen.. am I right? Såklart ni gör liksom, vi var iaf i danmark på Scandic hotel, och det var riktigt nice och ni ska få några bilder här under..!

16 års gräns på sprit o cigg, underbart! Checkade in på hotellet, packade upp, sen iväg o köpte lite gott o bandat!







Förfest på hotellrummet :)





Sen ut på nattklubb all night long




Dag 2 har jag nästan inga bilder från, men förfest på hotellet, röka inomhus, bli full, ut på nattklubb igen!




Kommentarer
Postat av: Kim

Hahha sköningar ;P<3

2009-12-16 @ 18:19:34
Postat av: Kim

fortsäääääwt blogga fi'faan :) ni ä sååå mycke bättre än kissie och dessie ja svääär<3

2009-12-17 @ 21:07:10
Postat av: Anonym

HAHHA. fan vad tjock elin är ...-.- SERIÖST , HON BORDE BANTA ,TJOCKIS.. -.-

2009-12-22 @ 13:19:34
Postat av: Anonym

hahah hon kan inte ens röka såg en video blogg hon hostade som en griiss hahah asså kolla på er , ni vet intee ens hur fjortisar ser ut , NI ÄR LÅÅÅÅÅÅÅNG IFRÅNPJ´S OCH FJORTISAAAR HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA GÅÅ DÖÖÖÖÖ FUCKIN FULLLAAA WANNABEEESSS

2009-12-29 @ 23:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0