Chill

Hay alla lovers, bloggade ingenting igår. Sorry för det och jag kan tänka mig hur jobbigt det måste varit för er! Jaja nu är vi tillbaka igen. Igår var vi hemma hos Elin och hade en vanlig och tråkig filmkväll med lite pers. Kan ni tänka er, jag och Elin festade inte igår! Det ni..;)

Inte likt oss alls, men jaja nu har vi inte tid för er mer på en stund för nu ska vi snart boka en resa till *******, vi ska på hotell ****** och vi ska åka den 27-29 ********. Fy fan va kul vi ska ha och inte ni, nu blir ni avundsjuka ohja..


Kommentarer
Postat av: L8

jaa vi är ju tråkiga att va med:)

2009-10-26 @ 18:51:50
Postat av: Simon

ja det må jag säga =) nån som anser sig själv vara så bra och så snygg borde ju inte se ut som ett överkört djur =)

2009-10-29 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0