Dyrt och onödigt

Hey alla johan och elin lovers. Johan här, sorry för våran kassa uppdate. Men har vart upptagna i helgen med party och annat så har inte riktigt haft tid. Men men, så är det när man har ett liv utanför bloggen också som Kissie inte har. Har köpt en ny skrivare/scanner/kopiator till datan nu för ca 5000 kr. Den är sjukt bra, speciellt grafiken! Langar två tråkiga bilder här också, eftersom ni nu är fett intresserade av hur den ser ut så ni kan påpeka att "nej den är inte alls så dyr" men haja läget bitches, jag är rik så jag har råd med dyra prylar, jag köper ingen billig skit osm ni. Ni är bara sååå avundsjuka, och det får ni vara för alla vill ju liksom vara som oss ohja! Men nu ska jag käka så nu har jag inte tid med er mer





Kommentarer
Postat av: Anonym

inlägget får mig att äcklas

2009-10-12 @ 16:37:57
Postat av: SOFIA

HAHAHAHHA NI FÅR CIRKA 1 KOMMENTAR PER INLÄGG ?!?!? :d:d:d:d:d OCH NI KALLAR ER SJÄLVA "KÄNDA" OCH "RIKA"



HAHAHAHA JAG SITTER OCH ASGARVAR

2009-10-12 @ 18:49:22
Postat av: Anonym

Asså, du borde tamejfan skaffa dig ett liv!

2009-10-12 @ 18:51:09
Postat av: anton

Lol. du säger att du är så jääävla rik, gå o köp dig en ny TV då, för den TVn som är bakom skrivaren ser ju jävligt dyr ut...! jävla fule jävel

2009-10-12 @ 20:24:11
Postat av: Mikaelkarlsson

Hej, altså det ni håller på med tror jag får de flesta människor att vilja kräkas och slåsönder datorn...



En skrivare fax osv. för 5000 är inte dyrt, och för att ni köper märkeskläder för mkt pengar betyder inte det att ni är rika, man väljer vad man vill lägga pengarna på. Och att Pj,s håller på att ta över Sverige är väll sant men det är bara pinsamt att ungdomar nuförtiden är så osäkra, DET ÄR SÅDANA SOM NI SOM GÖR VÄRLDEN TILL EN SÄMRE PLATS! puss<3

2009-10-12 @ 20:31:03
Postat av: Anonym

Inte för att vara sån, men fan.. du dissar dig själv så jävla hårt utan att ens märka det.



Så, det är bara å gå å duscha med dit superdyra Elite shampo och sedan komma tillbaka å sätta dig framför den sjukt fina tv:n .. det är det enda du duger till.. :D

2009-10-15 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0