Efterlängtade reklam bilder

Hey alla lovers, här kommer några av bilderna som folk skickat. Tog inte med alla eftersom många var jobbiga stalkers och överdrivna fans..




zenibooii @ BDB



www.gc-lan.se
www.myspace.comSNESTRÄCKdjxerozmusic
DjXeroz @ BDB




Wlindahl @ bdb




vildd @ BDB





vifyraa.blogg.se




waaxbooy @ bdb




tttheaafagerlund.blogg.se
tttheaa @ BDB





ttiephenrikzzon @ bdb





Slaschen @ BDB




Min personliga favorit, finns det nån som är mer oseriös? haha
youeffingsuck.blogspot.com




philipfagerberg @ bdb




LjungDuVET @ BDB




xD ?
linabohlstrom@BDB




k-k-kungen @ BDB




Jockeekung @ BDB




jemuubooii @ BDB




Hanna hhannadror.blogg.se
idassoetnos@BDB





Feliiks @ BDB




diamantsplitter.blogspot.com





Danniiibooi @ BDB




cc-magnusson @ BDB




bondebooii @ BDB




BMX-Gabbe @ BDB





jjjesss-e-KKung @ BDB




baraamandas @ BDB




addamstyle @ BDB






Och till sist en kille (tror jag) som böna och bad om att få komma med på bloggen. Med andra ord en jobbig stalker och bara för att han var så ful så hänger vi ut honom ist för att göra reklam :*




Det var alla, denna chansen kommer aldrig igen så skyll er själva ni som inte skicka in bilder. Inte vårat problem, vi behöver nämligen ingen reklam för vi är redan kända.

Måste också säga att alla bloggar vi gjort reklam för här ovanför var sjukt tråkiga och vanliga men fick vara snäll och gjorde reklam ändå så dom kanske kan få en kommentar..?

Kommentarer
Postat av: Henke

Haha, jag gillar er blogg, kul att läsa och tycker ni är kul. är ni tillsammans eller? Blir det inte jobbigt att plocka av sig alla hårsnoddar när ni ska hoppa i säng? Ta mig inte oseriöst, jag tycker ni är helsköna ;)

2009-10-19 @ 18:53:58
Postat av: Natalie

som sagt , eran blogg slår allt :D

och yao, får jag låna ditt f-kort på lördag johään? Messa mig isf! I have no cash on the phone :<

2009-10-19 @ 21:46:44
Postat av: bomberman

för helvete . . vad gör bondebooii hääär??!?!?!?!?!?!?!

2009-10-19 @ 22:26:32
Postat av: c4

bort med bondebooii ! jävla kopierat !

2009-10-20 @ 11:59:46
Postat av: fredrik

ååå min flickvän är med hon är sist vi brukar leka i säng

2009-10-20 @ 18:01:03
Postat av: D:

killen längst ner är ju fan snyggar än du du " johäään" o älin e eckligt ful :o

2009-10-21 @ 19:22:24
Postat av: Linnea

HAHAHAHHAHAHA, alla pjs är så fula att dom måste antingen överredigera bilderna,sminka sig otroligt mycket eller sätta fula hjärtan över fejset, FAAAAAAAAAIL är ni, sluta nu förfan ni skämmer ut sverige:)

2009-10-25 @ 15:18:58
URL: http://lennyfosho.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah ja vill va med ? :D

2009-10-27 @ 14:24:31
URL: http://fannycarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0