Elins inköp

Här är mina bilder från shoppingturen! En skjorta, en t-shirt, en väska , ny mössa (den andra gick sönder) , stövlar (3000 kr), lite nytt smink. Kanske inte var så mycket nu när jag tänker efter, men ska shoppa på fredag igen;). Så då får ni längta dit alla lovers! Btw blev ju rätt full igår, fick nog i mig lite för mycket. Stackars vackra mig:(. Men jag är snygg endå, och nu är man bakfull som fan, fast det blir party idag med (fast utan alkohol). kraaaaaaaaaaaam på er snyggosar men vi är snyggast.

Powder


Stövlar (love them)


Mina snygga kläder, säger ej vart dom är köpta.

Kommentarer
Postat av: Micke (:

VAD FÖR JACKOR SKA KILLAR HA HÖST/VINTER 2009 !?!?

RÖSTA HÄR!



---> cgmb.blogg.se <---

2009-10-04 @ 13:45:28
URL: http://cgmb.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tuff header ;)

2009-10-04 @ 15:55:12
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: tkr ni ska utrotas

FUCKING ÄCKLIGA FJORTIS PJ

FYFAN NI SKÄMMER UT SVERIGE GÅ Å DRÄNK ER

BÅDA NI TVÅ SER UT SON NÅTT KATTE SPYTT UPP SEN SVALT OCH SEN SKITIT UT!

2009-10-05 @ 17:37:51
Postat av: Dö.

"snygga kläder" va, seriöst, gå o dö äckliga fjortisar, och lämna lillesyrrans snoddar hemma...

2009-10-05 @ 19:22:25
Postat av: Dö.

"snygga kläder" va, seriöst, gå o dö äckliga fjortisar, och lämna lillesyrrans snoddar hemma... vem fan bryr sig om vad era kläder kostar, äckelfjortisar..

2009-10-05 @ 19:23:52
Postat av: Anonym

Jaha, nu vet vi alla era kläder är köpta i andra han för 3 kr!

2009-10-18 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0