En kommentar.

Fick en kommentar som gjorde mig jävligt arg alldeles nyss. Vi accar alla kommentarer med nöje men denna kommentaren får mig att skrika ilska. Från en P12 :

och till sist: Varför en google bild på klockan??
vrf kunde du inte ta en bild me tex din mobil på den med? ..kanske ska använda hjärnan lite ... jag är 12 år och jag ser rakt igenom dig.

För det första har jag tagit bilden helt själv! Den är inte redigerad eller något så egentligen borde jag ta kommentaren som en komplimang eftersom den uppenbarligen är jävligt fin eftersom folk tror a´tt jag tagit den från google. Ni kan leta över hela jävla internet, ni kommer inte hitta bilden. Förutom här och på min andra BDB som heter: ochjohaan. Där kan ni kolla bild info och där står det att bilden är tagen med Canon Eos 1000 D. Alltså min system kamera.


För det andra, bara för att du är fattig och inte har råd med en dyr bra kamera och måste ta alla dina kort med en jävla mobil kamera så betyder inte det att jag gör det.


För det tredje, bilden är mindre än dom andra ja och därför kanske in tror att den är från google men det beror på att den är liggande och inte stående. Stående bilder är smalare och högre och passar därför bättre in på bloggen medans liggande bilder blir mindre för om jag skulle ha dom lika stora som dom stående bilderna skulle den hamna långt utanför bloggens yta.

Svar på tal din idiot, tänk innan du bedömmer! puss



Kommentarer
Postat av: Jacob - Igen.

Ååååhh fyfan, du och ditt jävla dyr snack. Du snackar ren bullshit? Du köper en klocka för 1500kr och när du kommer hem vet du inte vart du har köpt den? Snälla, skaffa en hjärna?



Okej jag är 12 år, Jag är endå mognare och typ 3 gånger så smart.

2009-10-18 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0