Fredags adventure

Hey alla Johan och elin lovers. Nu sitter jag och här vid datan lite snabbt för att blogga, fick ta en kort brejk från allt iordning fixande. Snart blir vi hämtade, sen bär det av till donken och efter det ner till stan. Vilken stad? Well u will never know. Jag vet det är synd om er men lite privat liv måste vi få ha liksom. Om en stund kommer en sexig bil på min (Johans) mage igen. Är nydushad med så håret kommer inte vara jätte perfekt men det finns det ingen som kan ha efter en dusch. Bye så länge

Vitanmin drickorna för dom rika <3


Kommentarer
Postat av: selander

För dom rika? xD Kostar för fan 19 spänn.

2009-10-09 @ 19:24:51
Postat av: HAHAAHAHA

"FÖR DOM RIKA, AHAHAHH" fail horunge.

2009-10-12 @ 17:06:15
Postat av: hahahahahhaha

för dom rika HAHAHAHAHH, x'D så de betyder att ni inte har köpt dom, jag noterade att dom var tomma, betyder de att ni har letar upp dom i soptunnorna,

2009-10-14 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0