Haha patetiskt!

Till och med jag blir besviken på ungdomarna idag! 15 åringar och neråt idag är på väg att bli världens dummaste ungdomar! Ni förstår verkligen ingenting, ni kommer inte att få jobb ingenting om ni inte lyfter på arslena och lägger lite energi på skolan. Jag blir så fruktansvärt förbannad på ungdomar idag som sitter och hänger på ex toget på skoltid. Som röker och ropar elaka ord för att få uppmärksamhet! Vi Svenskar betalar nämligen något som heter skatt om ni vet vad det är? Av dom skattepengarna går flera miljarder till skolan för att ungdomar idag ska lära sig saker och bli smarta. Men dagens ungdomar är så jävla lata och skiter i detta och tror att skolan är något som är gratis. Men det är det fan inte! När man blir vuxen och får jobb så betalar man skatt och det är pay back för skolkostnaderna. Så tänk efter när ni går till skolan. Ska man skita i att lägga energi på skolan och skolka och få ett skitjobb? Då får man ju betala tillbaka i onödan? Att jag tar upp det här är efter en komentar vi fick in för en liten stund sedan! En pojke på 12 år skriver att det inte finns en enda everestjacka som kostar över 1500kr. Till dig som verkligen inte har någon kunskap tycker jag att du ska gå in på närmsta sportaffär och leta upp den dyraste everestjacka du hittar! Snälla lilla vännen du kommer visserligen inte att få någon framgångsrik framtid om du inte tar tag i ditt liv! Men för er som kämpar i skolan så vill jag verkligen ge er beröm. Och ni ska veta att ni kommer att lyckas bättre än alla pack som sitter och hänger på toget en förmiddag kl 12 och röker. Tack för att jag fick prata ut, ursäktar för alla svordomar, men sådant här gör mig verkligen pisst of!



Kommentarer
Postat av: Boffer

Vem är det som röker för uppmärksamhet? Jävla pajas

2009-10-06 @ 22:42:02
URL: http://haringenblogg.se
Postat av: Anonym

bra talat !

2009-10-07 @ 17:54:08
Postat av: Anonym

men sköt era egna patetiska liv istället, ingen bryr sig om era åsikter

2009-10-07 @ 22:58:47
Postat av: Anonym

helt rätt

2009-10-09 @ 15:46:16
Postat av: Anonym

Jag är besviken på sånna som dej. Jag ser inte mannen i dej. Toffsar, kryddad frilla, pratar som as. Knäck en bier och skärp dej för fan.

2009-10-10 @ 14:27:22
Postat av: Anonym

HAHAH! gubben är ju störd,

sooom , blir besbiken på sånna som sitter på torget kl 12 & röker, ´HAHA! skiter man i skolan då ? du har la ingen aning om om dom kanske har rast ! moooget..

2009-10-11 @ 12:49:14
URL: http://thereseemina.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar ha skippat svenskalektionerna, TÅG inte tog

2009-10-12 @ 16:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0