Hel blond

Hey lovers, Johan här som skriver. Nu är ja hemma igen från Elin och chillar med musik. Ska strax käka lite och se på film. Vet ni vilken..? Haha klart ni inte gör, men ni vill veta jaaaa för filmen jag ska se är min favorit film och den är helt enkelt bara så jävla bra. Den skulle fått en Hiss idag men den är lite för gammal för det tyvärr. Vi är nämligen på topp like all the time..? här på bloggen.

Hur som helst, imorn ska jag bli hel blond. Sägs om det då? Jag hoppas det blir snyggt, men hallå det är mitt hår vi snackar om så det är klart att det kommer bli perfekt. Tanken med att bli hel blond är för att jag efter det bara behöver färga utväxten och då blir inte topparna slitna och jag får ännu finare hår. Hur bra som helst men nu ska jag dra..



Kommentarer
Postat av: Anonym

biggest pice of crap on the internet!

2009-10-30 @ 00:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0