Långsamma dagar....

Hej alla Johan och Elin lövers! Det har verkligen varit världens längsta dag i dag! Hur mycket läxor som helst, men är man smart så är man. Läste mitt horoskop idag och det stod att med lite kreativitet så kommer jag upp på spåret igen. Så därför har jag gjort kycklinggratäng, läxor och snart ska jag ut och promenera. En sak ni måste veta det är att jag bara är hälsosam efter jag har festat järnet, som i helgen. En helg med fest= en veckas promenader! Thats life! Men ialla fall jag är väldigt trött, och nu när jag kikade lite på bloggen så trodde jag att det stod DAMMSUGARKUKEN! Härregud jag måste bli knäpp;) haha but you love me still;)




Kommentarer
Postat av: Cp

Bort med gummisnoddarna.

2009-10-13 @ 19:47:02
Postat av: Nicole

Ahahah du Cp personen, det sak vara gummisnoddar.

Annars är man ingen!

2009-10-13 @ 20:49:51
Postat av: Celena

Ooosh, jag förstår mig inte på den där stilen? Gummisnoddar ska man fan ha i håret inte på bena. Det är allmänt fult och det tillhör ju "fjortismodet". Seriöst, tycker ni verkligen det där snyggt? Det är fult som attans och jag borde skämmas om jag fick runt sådär. Ungdomar som är lite mer normala måste tänka vad fan ni tänker med. För om man sätter gummisnoddar på bena då måste man bara vara lite IQbefriad. ^.^ Men det är ni väl redan antar jag, seriöst ... Gå och skär er eller något sånt som fjortisar gör. Håll er till det, för det DÄR är bara ... Usch. Omoget, patetiskt. FULT!

Ni är fula! Ni verkar inte kunna stava heller ... xD Hahaha. Oh det är såna som ni som ger mig underhållning!



TACKAR ni har just gjort min kväll (Y)

Underbart när det finns såna här patetiska små wjortisar man kan skratta åt xD

2009-10-13 @ 21:25:16
URL: http://celineangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0