Mitt dyra shampo & balsam





Hey lovers, Johan här. Som ni säkert märkt så har inte jag och Elin bloggat "ihop" så mycket dom senaste dagarna men båda har vart upptagna på olika håll. Pluggat idag, det ni. Det borde ni prova!

Men sån här tråkig skit vill ni inte höra om så jag går över till dagens bästa. Har fått hem mitt svindyra shampo och balsam idag, sjukt glad. Vilket märke? Elite såklart, sjukt bra shampo och balsam som verkligen vårdar håret så nu kommer det glänsa som f*n och vara mjukt och inget slitet alls. En riktig PJ har inte sönder blonderat hår som e slitet ända in till hårbotten! Nej nej, usch det är så hemskt. Bara fattig lappar som har det så, som inte har råd med bättre grejer som vårdar som detta




Men eftersom flaskorna är så sjukt små så köpte jag ett kit med två av varje, detta gick på 650 kr. Inte så jätte farligt ändå för ett shampo som håller en sån standard! Jag verkligen känner hur avundsjuka ni blir nu som vill ha sånt shampo och balsam till era sönder färgade hår, men då får ni väl se till att bli kända som oss och tjäna pengar! Haha eller inte, ni kommer aldrig komma ikapp oss hur mycket ni än försöker så puss.. ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

GUUUUD VILKA STORA FLASKOR;)

2009-10-14 @ 10:49:13
Postat av: Anonym

erkänn du ahr tattat dom från ettt fattigt hotell ;) HAHAHAHAHHHHHHHHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH

2009-10-14 @ 10:50:36
Postat av: Anonym

AHAHAHAHAHA, jag har likadana, men mina var en present från ett hotell ffs. lolz xd

2009-10-14 @ 16:35:47
Postat av: Anonym

hahahahahahhahaha kända som er hahahhaha , tack för ett gott skratt

2009-10-14 @ 16:56:34
Postat av: Anonym

Haha din dumma fan, ingen går på det. Alla vet att du har tattat dem från ett sketet hotel och egentligen inte har råd med dyra produkter :)

2009-10-14 @ 21:15:42
Postat av: Anonym

Paul michell ska det va

2009-10-15 @ 19:24:31
Postat av: Filip

asså, det är sånna som är på hotell.

2009-10-15 @ 19:43:55
Postat av: Tove

HAHA coolt har med sånna ;) men jag tog bara in på ett hotell ;P

2009-10-15 @ 20:27:17
Postat av: von K

Hej! Då du uppenbarligen ej hör till överklassen då du skryter om pengar så bör du INTE säga att folk blir avundsjuka. Hade du levt i överklassen så skulle du vara utfryst för länge sedan! Man talar INTE om pengar, det är VÄLDIGT fult att göra. Förresten, detta schampo är inte bra överhuvud taget. Har testat det och det fungerade ej på mitt hår iaf.

2009-10-15 @ 20:47:08
Postat av: DIN MAMMA

HAHAHAHHA

MAN FÅR DEM GRATIS FRÅN HOTELL DIN JOHNNYBOY! :D

2009-10-15 @ 22:39:41
Postat av: Anonym

hahahahah,

dem kommer från hotell ELITE.

GRATIS GRATIS GRATIS &

sjukt mke dåliga.

2009-10-16 @ 16:56:36
Postat av: NICKE

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VAD PINSAM DU E ! XDXDXD

2009-10-16 @ 20:40:23
Postat av: Din mamma!

haha

fyfan va du failar!

skiten är ju tattat från nåt jävla hotell!

2009-10-16 @ 20:41:06
URL: http://dinmammasuger.blogg.se/
Postat av: Din mamma!

Det står ju till och med "elite hotell" på dem!

hahahahhaahahhahahaa

fyfan va fail!

det där är inte dyrt!

du failar!

2009-10-16 @ 20:41:59
URL: http://dinmammasuger.blogg.se/
Postat av: emelie

KLART SOM FAN ATT MIN BLIR STOR OM MAN SPAMMAR ALLA I FOKUS -.- även fast man har en jävla kass blogg som eran

2009-10-16 @ 23:17:17
Postat av: Adde!

Asså herregud, gå bara till Elite och fråga om du kan få en flaska shampo, så lovar jag dig du får den för max 10 kr, serriöst, + det är inget märkvärdigt med Elite Hotel Shampo och balsam, Sluta skryta, vägrar tro(eller jag vet) att det inte kostade 650 kr, Omg orkar inte med dig.

2009-10-19 @ 17:04:36
Postat av: carpi&loco

men ey snygging, vi älskar eran blogg!!!

och vi älskar toffsar loveya bitch

jag och min kompis var på stan idag och typå alla kola på oss bara för att vi har toffsar och är oss själva. ffan asså. ngt bra tips för bättre självförtroende???? >.< love yaaa bitch <33

btw: ni måste vara typ sjuuukt rika!!! :O

kisses,

2009-11-01 @ 22:09:48
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! OMFG!!!ursäkta men har du ingen hjärna alls?! Om du nu ska sryta med ett "dyyrt" schampo så kanske du kolla lite först det står fan ELITE HOTELS på dom! SEEERIIÖÖÖST, jävla pucko. Jag mår illa när jag ser på er. Ni tror att ni är så himlA coola när ni röker och sen så är ni ju sååå otroooooooligt rika! haha shit asså det är ju tattigt att sno schampo flaskor från ett hotel! Och det är inte ens ett dyrt hotel, det är Elite inte Hilton! Väx upp

2009-12-11 @ 16:46:37
Postat av: madde & bella

de som har RÅD och har varit på hotell vet att man får sånt där gratis, förstår att du måste be dina släktingar spara det från deras hotellbesök, för ni är ju "såååå" rika. Sämsta balsamet btw.

2010-03-19 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0