Resultat

Hey alla johan och elin lovers, johan här. Elin har blivit kass på att vara social denna veckan men hon pluggar mycket..;)

Och idag har inte heller jag vart så aktiv men det beror på att jag vart ute och övningskört i 2,5 timmar. Sjukt kul! Men det enda jag egentligen ville visa i detta inlägg är resultatet av tatueringen, visserligen är plasten fortf kvar och kortet är taget med mobilen eftersom min system kamera är hemma hos Elin och har vart där sen i lördags. Men aja här är resultatet, och jaa jag vet den är skit snygg..:D


Kommentarer
Postat av: lol

krillebooi wannabe. jag ee fan 11 oc ser rakt igenom dig. fag.

2009-10-23 @ 17:28:02
Postat av: Robert

Mr.Mainsteam eller vad? xD

2009-10-29 @ 14:28:31
URL: http://siilverstar.blogg.se/
Postat av: suck

du vet att det finns massor med privatpersoner som tatuerar folk,, jag fick min första när jag var 14..



väldigt originellt med en stjärna xD är du kommunist?

det är tydligen en kommunist symbol med en stjärna på handleden om du inte visste det

2009-10-30 @ 00:49:21
Postat av: Larsson

världens mest opersonliga tatuering,grattis! (Y)

2009-10-30 @ 00:59:35
Postat av: Johanna

jävla pajas, gå och lägg dig.

2009-10-30 @ 01:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0