Stör mig

Johan här med en snabbt inlägg

Måste störa mig lite på en av kommentarerna på mitt tatueringsinlägg, Jag SKA FYLLA I DEN, inte GÖRA DEN. Jag har haft den i snart ett år och ska nu FYLLA I DEN. Och ja den är jävligt emo, so? Jag vet att du är avundsjuk :D

OCH, att skriva med W hela tiden i vart enda jävla ord är så jävla ute! Har aldrig ens vart inne? Guud vad det är störande med det, går ju fan inte att läwwsaw vwad niw skwriwer juw! Så sjukt omoget, låter som bebis språk men aja vi är så mycket bättre och mognare än er ändå så ska inte bry mig mer, bara att inse puss

Kommentarer
Postat av: jessica

Tja, jag tycker stilen är skön. ni ska vara stålta över att ni är dom ni är! Skita i alla kommentarer :-*

2009-10-21 @ 19:33:54
Postat av: gnskfgjn

Ha vilken stil ni vill men ni behöver inte tro att ni är så j*vla mkt bättre än alla andra! Eller snyggare o så... för det är ni inte xD och jag tror knappast att nån är avundsjuk...

2009-10-29 @ 11:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0