Svar på frågor

Hey alla johan och elin lovers, här kommer alla svar på frågorna från frågestunden.

Johan som svarar:



Tror du/ni att du/ni på ngt sätt startade den så kallade ''PJ-stilen''?
Tror? Vi startade inte stilen, vi kom inte på stilen, men vi var med från början och nu är vi Sveriges ända ÄKTA PJs !


johän varför är du såå snygg? (;
För att jag är perfekt? Vet allt om utséende och kläder och friss.


Varför tror ni att ni är bäst?
Tror? Vi är bäst helt enkelt


Jag känner folk som är mkt mer PJ än ni, vad tkr ni om det?
Jag tycker att när du vågar stå för vem du är och inte fråga anonymt så kan du komma tillbaka, dessutom finns det ingen som är mer PJ än oss



Vrf e ni fail?
För att alla andra är ännu mer fail kanske?


Elin hur sminkar du dig ?
foundation först, sedan puder, öggonskugga brun, silver och lite rosa, senan andvänd ögonfransböjare, mascara och sist lite rouge och idomin ;)


E du rassitst ? :)'
Nej Elin är verkligen inte rasist



johan du är sjukt snygg ! :)
vart bor ni ? .
I sverige?


Hur känns det att varje gång jag numera ser du/ni göra reklam för eran jävla blogg så anmäler jag det för spam?
Det känns ingenting, eftersom det aldrig händer någonting. Det enda som händer är att vi får en varning. Och vi har fått runt 30 st varningar men det händer inget mer än så! :D


era missfoster, ni driver bara med "bloggvärlden" , ni får inte ens pengar för detta för ni har inte tillräckligt med besökare. ni försöker bli bättre än kissie och alla dom. ni är nere i botten, era äckliga toffnördar , skaffa riktigt hår ist för löshår och sätt upp håret ist med. e ni blinda eller ? ni ser för jävligt ut , tror att ni är riktigt fina medans ni kan suga min kuk
Antar att frågan i denna text är om vi är blinda? Nej vi ser utomordentligt bra


vf är du homo johan?
För att du vill ha mig ifall jag var det?


när onanerade du senast och va det skönt
Haha onanera? fan va gay, jag RUNKADE sten hårt för några dagar sen och det va fett!
Elin vette fan när hon pulla sist men gissar på några dagar ;)


var har ni fått ert självförtroende ifrån ?
Köpt på eBAY, vi är helt enkelt bättre än alla andra


Varför går du inte till gymmet och tränar din mage johan?
För att det inte behövs, min mage är sexig och perfekt och full med magrutor


Vilken är eran favoritfärg på toffsar?
Svart och rosa


Är ni seriösa? Blir lack på att ni spammar så mycke! Det räcker för fan med att skriva adressen en gång! Å nu tänker ni "ja men vi fick ju dig att kolla på våran blogg" och ja de gjorde ni för jag blir så irriterad å va tvungen att skriva till er att ge fan i att spamma! Dessutom va de första och sista gången jag tittar in här så räkna inte med att ni har vunnit en till läsare! Och ni som skriver kommentarer här och klagar tycker ja kan stå upp för de ni säger och inte va anonyma för de é bara fjortsfasoner!
Ja vi är seriösa, och den onödigt långa förklaringen du skrivit tyder bara på att du är sjukt jävla avundsjuk :)



hur många läsare har ni i genomsnitt på helger?
På helger har vi ca 1500 unika besökare om dagen


har ni någon gång ljugit på eran blogg?
Nej, verkligen inte. Fattilappar som ljuger för att passa in



elin varför röker du när du hostar så mycket?
För att det är coolt att röka?



det finns ingen bild på er när ni står tillsamans varför inte?
Jadu, det finns nog inget svar på den frågan. Har helt enkelt inte blivit så bara. Men det kommer!



hur mycket spenderar ni på allt ni köper per månad?
Ojdu, det tänker jag inte räkna upp här! Men kan säga att det är långt över 1000 kr.



viken är eran favorite smak på vitamin drickorna ? :)
Min är Grape Fruit, eftersom den är godast och är bra mot naglar, hår och hud
Elins är svarta vinbär


Brukar ni kasta frisbee?:P <33
Ja,


hur gamla e ni??
Jag är 17 år
Elin är 16 år


Tja! Elin jag undrar om du tror att ''Negrar ''Kan vara fjortisar :)
Jag ska börja i en skola i malmö .. och är rädd att jag inte kommer få vänner :(

Ringde upp Elin och hon svarade såhär:

Jag har en kompis som är neger som är ganska "fjortis". Ett tips till dig grabben är att inte vara fjortis för det är ganska störande. Om det är kläd stilen du menar är det okej men när det gäller betéendet så man ganska hatad om man är fjortis.



johan varför gick du ifrån emo till en pj?
det måste vara ganska tufft av våga det.
För att emo var så överskattat, och eftersom alla helt plötsligt skulle bli emo så blev det för vanligt. Dessutom måste man byta upp sig ibland. Och emo är sjukt fult även om jag var en av dom få som verkligen var emo!


fick du mera vänner när du bytte stil och förlorade du några vänner när du bytte till stilen? :)
Jag förlorade inga vänner eftersom äkta vänner inte går på utséendet, men visst har jag fått nya vänner eftersom jag började gymnasiet strax efter det.


hur kan ni hålla er hy så fin?

Våran hemliga pormaskbehandling, en speciell hudsalva och andra dyra produkter.

Kommentarer
Postat av: David aka PJ hatare!

Jävla fula, äckliga, tattiga, fjortis pjs, för i helvete kan ni sluta vara sådana jävla töntar och växa upp. Så grymt jävla fult att ha massa jävla snoddar på benen! Är ni blinda elr, ser ni inte hur jävla fult och tattigt det är elr?!

2009-10-20 @ 21:24:44
Postat av: DUEWDÄRETTFETTA

när tänker ni två dö? svra ni p åde här är ni avundsjuka, HAHAHAHAHA MAAAAAAAAAHAHAH JA E INTE AVUNDSJUK PÅ ER HAHAHAH RÖK TILLS DU DÖR ELIN!AAHAHAHAHA HAHHAH HAHA HAHHAHAH JOHAN E BÖG,HOMO OCH ÄCKLIG HAHAHAHA HAHAHH HAHAHAHAH H JA E INTE AVUNDSJUK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAAA aa, va tänker ni två svara nu då?de blir intressant.men kom ihåg om ni nu svara så är ni avundsjuka...era fattiglappar. ni har säkert ig i alla ämnen AAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA. ja e så jäääävla grym på allt. de e inte ni, ja wastar inge tid, detta e en bot som ja gjort aahhahahahaha ääägda!

2009-10-22 @ 17:56:26
Postat av: asdadasd

om ni vore lite mer inne, så skulle ni vid detta lag veta att det heter täbb..men men ligger efter då era horungar..btw dö!

2009-10-22 @ 17:57:48
Postat av: YouAteMyPillow @ BDB/EC

"För att emo var så överskattat, och eftersom alla helt plötsligt skulle bli emo så blev det för vanligt. Dessutom måste man byta upp sig ibland. Och emo är sjukt fult även om jag var en av dom få som verkligen var emo!"



Asg.

2009-10-23 @ 17:33:31
Postat av: erikarenrot

hahaha ni två är så jävla sköna :D så jävla kul o se på alla som kommenterar HAHAHHA :D bässta hälsningar från erik :D fortsätt med bloggen !!!! :D<3

2009-10-23 @ 17:38:04
Postat av: Fluddie

HAHAHAHAHAHHAHAHA PINSAMT

2009-10-23 @ 17:40:20
Postat av: Rå banan...

Ni kanske är bäst men jag är bästare än er så det så ^^

2009-10-26 @ 15:28:16
Postat av: amanda

HAHAHA, det är säkert du som låssas var folk och skriver frågor till dig själv för att låtsas vara så jävla känd. tönt

2009-10-28 @ 14:34:06
URL: http://amandaingo.blogg.se/
Postat av: youngmoney

skaffa er bara ett liv!!!

2009-10-30 @ 00:51:16
Postat av: ellen

okej. säg aldrig att ni är bäst igen okej ? för det är jag ;) bara så ni vet :)

sen måste jag bara få erkänna att det är faktiskt jävligt fult med PJ och sjukt störande att folk går runt och tror att dom är störst, bäst och vackrast ( undantag för mig ;) ofc ) man går mest bara runt och skämmer ut sig. vi säger så här. det finns väldigt många PJ:sar men resten av sveriges normala befolkning och alla dom andra som inte klär ut sig och trycker ut fet vit salva på läpparna hatar er. ville bara säga att ni skämmer ut er genom att tycka ni är sjukt snygga. efter allt smink kommer er "perfekta" hud bli förstörd. det ända som överlever blir era läppar. tack och hej.

2009-10-30 @ 01:09:07
URL: http://metrobloggen.se/ellenemina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0