Tattoo

Hey alla johan och elin lovers, Johan här. Imorn är det dags för mig att fylla i min tatuering igen, sist gång var i Februari. Lite nervig asså, eftersom jag minns att det gjorde sjukt ont vissa stunder. Men jag står ut såklart, "vill man va fina ska lida pin?" eller hur var det. Hur som helst, tatueraren ska fixa till några linjer. Dessutom är den lite flammig om ni förstår vad jag menar..? Alltså att den skimrar lite. Men självklart går det ju inte att få till en tatuering helt perfekt men förhoppningsvis så blir den lite bättre efter. Emma ska med mig och filma så imorn kväll nån gång kan ni kolla hur det såg ut att bli tatuerad här på bloggen..;)

Ni bara kan inte missa det?!

Hur som helst så ska jag svara på alla frågor från frågestunden nu och svaren kommer upp ikväll någon gång så håll utkik om ni vill veta svaren..;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

sewriöst pallaw görwah enw sån lr ? emo ;s & du som ska va fjårtiz sewriöst, big fail söten.

2009-10-20 @ 18:55:37
Postat av: Eklundgren

Sjukt snygg, funderade på att själv göra en liknande:)

2009-10-20 @ 19:46:46
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHA det är ju en jävla jude stjärna!

hahahhaha du är la fan inte jude?:P fail tatuering!

2009-10-21 @ 16:41:23
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHA det är ju en jävla jude stjärna!

hahahhaha du är la fan inte jude?:P fail tatuering!

2009-10-21 @ 16:42:27
Postat av: Anonym

vafan dete juh inte ens nära en jude stjärna :S alla som säger det kan typ inget om sånt isf :O jag tkr din tatto e fett fin :)

2009-10-22 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0