Utan toffsar!?

Hey alla Johan och Elin lovers. Johan här. Sorry för våran kassa uppdate igår och idag men det beror på att jag har varit borta och Elin har pluggat. Så är det! Men jag tänkte bara meddela att jag provat en dag utan toffsar på benen idag och shit va ful jag kände mig! Inte för att jag var det eftersom jag passar i allt men jag kände mig inte bekväm. Inte konstigt att alla har så kasst självförtroende, ni har ju inga toffsar! Well det är helt och hållet upp till er, ni har bestämt er för att tycka att det är skit fult men jag vet att ni bara är avundsjuka. Det är därför ni klagar så mycket, ni är avundsjuka och är osäkra i er själva. Sen vågar ni inte används toffsar för ni är skit skraja att bli misshandlade eller mobbade och kanske förlora era vänner men vafan alla ska få se ut som dom vill! Men jag bryr mig inte jag står för det jag är, en PJ. En riktig PJ till skillnad från alla andra. Jag och Elin, dom enda äkta. Äkta vara ohja. Så synd om er andra, men men nu ska jag dra. Har inte tid att sitta här och underhålla er hela dagen ni vet

SÅ FEL! SÅ FULT!


Kommentarer
Postat av: KonungeN^

2009-10-09 @ 08:35:09
Postat av: adaM

Köp Randiga Byxor istället för att ta massa toffsar :)

2009-10-09 @ 08:35:53
Postat av: Hanna

Ni skriver att det inte är ute med toffsar, men fuck jo!

2009-10-10 @ 14:41:27
Postat av: Madeleine

Vadå avundsjuka? Folk säger vad dom tycker och får man inte göra det? Måste man vara avundsjuk för att man tycker att det är fult med tofsar på benen? Shit vad löjliga ni är.

2009-10-10 @ 15:57:36
Postat av: emma

det är såå fult utan toffar.

helt rätt :D

2009-10-11 @ 20:41:50
URL: http://emmaisosalos.blogg.se/
Postat av: Bortagetkonto @ BDB

tyckte det såg bra ut utan

2009-10-12 @ 16:53:16
Postat av: Skatan bitch !

Haha, ni är ju så jävla löjliga, patetiska... sorgliga! Det verkar som ni tror att ni är bäst, rikast och populärast, men nej, fuck no! Varför skulle vi vara avundsjuka, tycker vi det är fult med toffsar så får vi fan tycka det, tro inte att det är någon ursäkt för att vi i hemlighet tycker att det är snyggt, för det är det inte någonstans! Om man har ett bra självförtroende, som ni säger att ni har, ska man inte gå runt och klä sig som precis alla andra, som PJ's gör, ni går med strömmen, ni klär er som "modet" säger att ni ska göra! Vad jag tolkar det som, säger ni att man har dåligt självförtroende om man INTE är PJ och har 50 toffsar per ben, men då kan ja direkt säga såhär, ni har FEL! Det är ni som har dåligt självförtroende, ni klär er som precis alla andra PJ's för att inte själva bli utstöttade, för att inte vara "en i mängden", det är NI som är rädda! Snälla inse det nu och ta bort toffsarna, vaxet och de 9 kilo sminket ni har på ansiktet, och skaffa ett liv förfan!

2009-10-12 @ 17:18:42
Postat av: Skatan bitch !

Slår vad om att ni inte ens vågar visa den kommentaren jag skrev, c'mon, jag utmanar er. Visa att ni vågar!

2009-10-12 @ 17:20:32
Postat av: 123abc

haha ursäkta?

toffsar stärker nt självförtroendet, bara så ni vet!

vi som INTE har toffsar är iaf mogna av oss.

Och vi är nt heller avensjuka.

Tss tycker fan synd om er elr inte!

ni skämmer ut er så jävla mkt

2009-10-12 @ 19:23:09
Postat av: -

Det stavas tofsar din obildade fjortispung.



Sveriges skam, ungdomens undergång (iaf när det gäller mode)



En dag ska ni vara borta!

2009-10-12 @ 19:41:48
Postat av: Max'

Sant som ni skrev man ska vara den man är och ingen annan!

2009-10-13 @ 19:56:24
Postat av: sebbe

Så fel så fult ?

Så rätt, så fint.



PJ sux. Get a life ffs

2009-10-14 @ 12:56:14
Postat av: Anonym

Alltså vadå avundsjuk?? Jag har jättemånga tofsar hemma som jag skulle kunna sätta på benen om jag så ville, men ist använder jag dem i håret som normala människor.. Gud!

2009-10-14 @ 17:51:14
Postat av: MEN!

FAIL BLOGG ! jaja det räcker o vara pj måste du göra en ful blogg om det oxå ? :O

GAY !

2009-10-14 @ 18:28:32
Postat av: NiiwcKEsTAjjL @ BDB

en äkta pj kan fixa håret som en oxå, sorry :(

2009-10-14 @ 22:41:38
Postat av: Yohanna

Säger bara en sak: Köp tighare byxor eller be er mamma sy in dom

2009-10-15 @ 19:43:30
Postat av: ,,,,

Det ser bättre ut sådär än att ha tusen toffsar p åsig

2009-10-15 @ 20:32:07
Postat av: Linn

ja, elr hur, jag känner mej oxå obekväm utan toffsar,

2009-10-18 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0