Vitamin brist

Hey alla johan och elin lovers, Johan här. Idag har vart en sjukt seg Söndag och därför en kass update, men ni överlever? Ja klart ni gör, alla älskar oss så.

Från det ena till det andra, när jag vakna i morse kom jag med en gång på att jag inte druckit nån vitamin dricka varken igår eller idag. Hallå?! Vad har hänt med mig liksom, så nu mår jag inge vidare. Om vitamin drickorna ska hjälpa måste jag dricka minst en varje dag och inte slarva, nej nu har jag lite ångest över det. Jaja får väl dricka 3 st imorn istället, inget mig emot iaf!




OBS; Sista dagen idag att adda våran msn och skicka över bild för er som vill öka era läsare på bloggen eller bevakare på BDB. Har fått in hur många som helst, men bara accepterat ett 20-tal ungefär eftersom resten var jobbiga stalkers. Jaja men det är fortfarande öppet för alla att adda, och vi kommer lägga upp allas bilder här på bloggen imorn med BDB och/eller blogg namn brevid. Undantag jobbiga stalkers ofc. Ta chansen nu för en kommer aldrig igen!

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0