Vitamin care

Hey alla johan och elin lovers. Johan här again, måste bara uttrycka min kärlek till Vitamin drickorna! Speciellt Vitamin Care grape fruit. Den är så sjukt go, bra för naglar, hud och hår också! Så bäst, sjukt dyr dock 20 kr, men det spelar inte mig så stor roll. Tänk er själva att köpa en dricka för 20 kr varje dag, ibland två eller tre st på samma dag. Det blir dyrt i längden! Men som många andra inte har så har jag rika föräldrar samtidigt som jag har mycket pengar själv såklart. Helt perfekt. Var dock utan vitamin dricka hela helgen men idag drig jag till hemköp och köpte min efterlängtade vitamin care..<3









Kommentarer
Postat av: - fashion by lipsy -

ush du är bara så sjukt patetisk.

dina föräldrar tjänar säker 17tusen per månad elr ngt som gör att du blir så sjukt patetisk.

2009-10-19 @ 21:52:08
URL: http://lipsys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oki :

2009-10-19 @ 22:31:41
Postat av: kung

fyfan, du borde skämmas.



rika föräldrar? ni är säkert urfattiga :)

2009-10-20 @ 19:21:54
URL: http://www.bilddagboken.se/oooliwer
Postat av: Anonym

men haha du e ju jäääätte cool :)

sötnos, ingen bryr sig om du har rika föräldrar. TYVÄÄÄR

2009-10-25 @ 20:45:48
Postat av: Partille fan!

Rika personer skryter inte om sina pengar

2009-11-21 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0