Club ******?

Gissa vem som har en Fri biljett till nästa fredags nöje? Jo jag, Johääään, har! Till vilken club? Tänker jag inte säga eftersom att alla kommer dra dit då för alla vill ju träffa mig och Elin liksom, och det skulle bara vimla av massa små PJ fortisar där sen. Men som tur är så är det åldersgräns men finns ju minst lika många i våran ålder som älskar oss och som lätt skulle dra dit för att få träffa oss, och det orkar vi inte med när vi ska festa, vi nåste ju få ha lite privat liv liksom. Såå too bad for U, nu är ni hur nhyfikna som helst på vilken club vi ska till så ni kan komma dit men det får ni fortsätta vara för alltid. Men lite synd om Elin faktiskt som måste betala inträdet medans jag kommer in gratis på min fri biljett hihi (:



Kommentarer
Postat av: emmelis

Hejhej! allt bra med dig idag?

2009-09-25 @ 17:58:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen är väl intresserad!

2009-09-27 @ 19:46:55
Postat av: orka

vem fan vill träffa er? :S ni tror ni ee poppis eftersom ni bloggar, jag kan bli poppis, bara att starta en blogg, men jag orkar inte, jag skaffar RIKTIGA vänner, fking noob

2009-09-28 @ 12:20:56
Postat av: Bättre än dig p12 :)

JÄVLAR!!! ERn gratis biljett som gäller HELA FUCKING KVÄLLEN. Fan va nice, mina brukar bara vara efter kl 02:00 men då sover väll du ? Jävla p12 som röker o tror sig.

2009-09-30 @ 22:28:05
Postat av: Alexandra

Club kronan kanske? -.-

2009-09-30 @ 23:10:59
Postat av: bnvn

glamour

2009-10-01 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0