Gårdagen

Hej Ellen här! Eller såkallat Elin, men mitt nya smeknamn är Ellen. I alla fall. Igår hade vi lite förfest hos mig sedan åkte jag tåg till en kompis. det var lite fest hos henne men vi slappade mest "som en tjejkväll med killar". Jag har ju sparat mig till idag. Det är nämligen fest hos mig, eller fest och fest. det var mer en spontan sak. Så nu ska jag och Johan hälla i oss lite sprit och sedan kommer resten av folket! Jag är så fett taggad. Och vi ska bli så jävla fulla nu! Idag har jag även shoppat lite, blev inte så mycket. Ett par jeans, en skarf, toffsar (rosa, röda, svarta, och blåa), två linnen, rosa läppstift och en skit snygg klänning.  Och så köpte jag såklart en ny idominsalva, eftersom att dom tar slut så snabbt ;). Jaja, nu ska vi snyggingar pallra oss till mig, vi lägger in sexiga nakenbilder i morgon. Puss at you bitches!


Så jäkla snygg. Igår hemma hos mig..




Snygga jeans, eller på mig såklart!




jeans och skarf!


Kommentarer
Postat av: ...

2009-09-23 @ 21:25:14
Postat av: Anonym

assåw shiet älskar bloggen !!!

2009-09-23 @ 21:25:59
Postat av: Hultman

Du har ingen rumpa alls typ. Tur att min flickvän iaf har en välformad rumpa! :D

2009-10-09 @ 18:15:36
Postat av: Ulf

Gud va fult att prislappen är kvar...

2009-10-29 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0