God morgon

Hey o godmogon lovers, Johan här, kanske inte ska säga godmorgon men för mig är det godmorgon iaf. Vaknade klockan 5 över 1 idag och kollat egenom alla kommentarer vi fått under morgonen här där det bland annat står att vi inte alls kan vara så kända eftersom vi inte får så många kommentarer. Asså alla går in på bubbleroom.se sen klickar ni på topplistan och rullar nästan längst ner så kommer ni få se att vi har över 2000 besökare och att vi ligger på plats 42 av alla bloggar. Ni vet man behöver inte få massa kommentarer bara för att man har många läsare. Till exempel Kissie, hon har över 80 000 besökare varje dag och får mellan 50-200 kommnetarer bara utav 80 000 besökare. Det är skit lite och här är det samma princip så ni som antyder nåt kan ju dra jag vet att ni bara är avundsjuka. Rätt synd om er faktiskt puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

1. Ni båda är skitfula, skulle vara helbra ifall era föräldrar kunde stoppa in er och knulla om er.

2. Ni är inte ett dugg kända, har aldrig hört talats om er.

3. Ni raggar kommentarer och läsare via olika hemsidor.

4. Eran blogg är inte ett dugg intressant, vad fan ska den handla om?

5. Bruden måste ju ha något allvarligt problem, kanske förståndshandikappad eftersom det bara är p12:an som skriver inlägg.

6. Försöker ni tjäna pengar? Kommer aldrig gå för ni har för några läsare.

7. När jag säger de här talar jag nog för alla: ingen bryr sig fall ni har pojkvän/flickvän.

8. Båda två är wannabe:er.

9. Varför inte ha din egen stil och inte se ut som vilken p12a som helst?

10. Jag fattar inte ens varför jag lägger ner energi på eran bajsblogg ^^

11. Småsmå barn/ungdomar som söker uppmärksamhet dom aldrig fick som barn, tragiskt.

12. Höll på att garva sönder när jag såg er.

13. Vem fan skulle vilja träffa er på den jävla klubben ni va/skulle på? Enda anledningen jag ser är att någon vill slå sönder era nerbajsade ansikten.

14. Seriöst, hur fan kan leva sådär?

15. Såna som ni skämmer ut sverige och det svenska folket, usch.

16. Jag undrar när det blev "inne" att vara en sjukt ointelligent människa?

17. Man blir fan sjukt sugen på att ge dig en fet smäll så du skärper till dig pojke.



MVH vilkensopa@bdb

De var mer eller mindre allt för mig.

Första och sista gången jag går in på denna blogg! :)

2009-09-28 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0