CSN

Hej alla Johan och Elin lovers. Jag vet att ni älskar oss innerst inne. I dag har jag varit i skolan, jag hade bara två lektioner. Känns underbart att åka buss i en timma fram och tillbaka bara för två korta lektioner, men aja. Jag har fått mitt CSN kort idag :D. Fan va gött å få rabatt på espresso house. Eftersom att jag är där nästan varje dag (måste ha mitt kaffe) så tjänar man ju in några kronor och det är ju så man blir rik också. Fast jag behöver ju inte tänka på det igentligen, har man pengar så har man ;). Jaja, jag ska åka och shoppa i morgon, behöver lite kläder känner jag. Föresten så fick vi en komentar här om dan gällande vart vi köpte våra kläder:). Tänkte starta en out-fitt-quis här i bloggen, 1 eller 2 gånger i veckan så kommer jag ta kort på mina favotit plagg och berätta varför jag blev kär i just dom;). I know that you will like it bitches;). Men nu måste jag kila i väg, ska dricka kaffe(A) och plugga lite. Man måste ju ligga i lite när man går en så hård linje som jag gör....



Ohh yeee...snygging...




Synd att ni inte får se...




En till vill ni allt ha...


Kommentarer
Postat av: HOLY@FRAGBITE

Eftersom du fått csn kort måste du vara 16 eller 17 år. För det får man väl bara när man börjar på gymnasiet, alltså första året?



Johan är la runt 15-16.

2009-09-24 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0