Johäääns party

Hey lovers, gårdagen var helt sjuk! Efter att jag hade tryckt i mig mina tre cider och smakat på min kompis grogg så var jag as packad. Kunde inte gå rakt och jag spydde som ett as. Ganska misslyckat men självklart var jag ändå partyts höjdpunkt. Dessvärre har jag inga bilder från festen så jag langar två som jag tog på gympan i fredags. Och nej jag var verkligen inte med på gympan, kan ju inte förstöra håret vafan! Men iaf hur det gick för Elin på hennes fest får ni veta senare tror jag..



Kommentarer
Postat av: josefine&ida

allt bra med dig? :)



http://lillasysterochstorasyster.blogg.se/category/portfolio.html

2009-09-19 @ 16:16:06
URL: http://lillasysterochstorasyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta man spyr av tre cider? man blir ju nt ens full?!

2009-09-20 @ 14:40:46
Postat av: Anonym

asså ge er..! Ni är fan inte ett dugg äkta PJ's. Ni är värsta wannabe's ;s. Dom äkta bor i Partille & ni, ni använder bara gummiband, det är inte precis DET som gör en till PJ, var har ni bandanas, chinos o.s.v? Ni är två vanliga wannabe's och absolut inte dom äkta. Hallå skaffa er ett liv, ni kan ju alltid försöka låtsas vara ÄKTA PJ's, men ni kan aldrig bli dom äkta, tyvärr :) till&med dom andra wannabesen är mer pj er. that'slife Ellen & Jörgen eller va ni nu hette. oops john & elina vare nog. hehe my wrong. Nejmen lycka till iallafall,,, hmpf.

2009-09-20 @ 14:50:05
Postat av: Anonym

Hej, :) gillar er blogg mke. MEn ville bara säga att ni inte är dom äkta PJ'sen. Men orka bry sig om det. Er blogg är bra & hoppas det kmr gå bra i framtiden & satsa på blogggandet & lämna PPJstilen bakom er. Ha de bra :)

2009-09-20 @ 19:37:41
Postat av: lol -.-'

palla amatörer da skaffa liv bättre

2009-09-21 @ 17:27:34
Postat av: Anonym

Hahah vilka jävla fail wannabe's ni är då! Ni är ju seriöst helt plåsta båda två. Lär er lite om mode innan ni klar på er wannabe's.

2009-09-22 @ 17:06:55
Postat av: Anonym

fan va killarna i din klass måste ha skrattat åt dig när du stod och posade och tog bilder på din äckliga frisyr i omklädningsrummet! jädra wannabe

2009-10-16 @ 23:24:04
Postat av: Anonym

fett stor näsa ju :) därför du gömmer den i tröjan?

2009-10-28 @ 21:04:31
URL: http://idaapettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0