Konstiga människor finns det

Tja tja alla Johän och Älin lovers. Idag har jag varit i trollhättan med Johan och några kompisar. Vi satt på expressohouse i den stekande solen och snackade skit samt tittade in alla konstiga människor på gatan som inte kunde acceptera toffsar på benen och vita snygga läppar. Vad är det som är så svårt att fatta sverige? Jag är snygg och så kommer det alltid att vara! Jaja gå inte hem och grina nu alla små fjortisar som tar åt sig. Btw nu har jag precis kommit hem till Johän och vi ska fixa i ordning oss och sedan dra iväg på fest. Önska oss lycka till ikväll!
/Älin

Kommentarer
Postat av: ´´´´

En enkel fråga. Är ni sjuk i huvudet?

2009-09-15 @ 19:18:56
Postat av: Anonym

Espresso House haha

2009-09-18 @ 20:53:14
Postat av: Larsson

vilka känner ni i trollhättan,känns som att jag ska se över min vänskapskrets om nån av dem hänger med sånna som er...

2009-10-30 @ 01:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0