Lady GaGa så ute!

Hey lovers Johan här. Nu är Lady GaGa officiellt ute, det enda som snackas om henne just nu är om hon är en kille eller tjeje? Eller både och, en så kallad Shemale. BULLSHIT om ni frågar mig, hon gör allt för uppmärksamhet eftersom hon är för lat för att skriva nya låtar. SÅ fjantigt, hennes låtar som blev super populära i vintras är så uttjatade och sönder spelade nu och vi vill ha lite nya fräsha låtar men nej. Det står helt still vilket gör att hon tappar status och blir officiellt ute. Och då går hon ut och visar upp sig med en antingen bullfitta eller en kuk. Jag skulle tippa på det första, det syns klart och tydligt att det inte är en kuk hon har mellan benen, som kille vet jag hur det formar sig i tajta kläder haha men på henne blir det bara litegrann. Och nör hon hon slog egenom med låten Poker Face så skrevs det inget om att hon kanske kan ha en kuk och det syntes heller ingenting på bilder som togs då och ända fram tills för en månad sen. Hur kommer det sig då? Växte kuken ut under sommaren kanske? Min teori är att hon helt enkelt stoppat i något som gör att det ser ut som en kuk så att media ska få upp blicken på henne igen och börja skriva om henne och det lyckades hon vekligen med. Usch jag pallar inte med skiten det är så överskattat och onädigt så det finns inte. Det var det jag hade att säga om det..







Jag ser ingenting? Hur kommer det sig att det bara formar sig på vissa bilder? På alla nya bilder?


Kommentarer
Postat av: nNick

"BULLSHIT om ni frågar mig, hon gör allt för uppmärksamhet"



Då är hon som t.ex. Kissie eller Arne Anka.



Bara att de flesta har missat en viktig poäng med Lady Gaga. Medan tidigare nämnda är på största allvar med sin uppmärksamhets behov, har Lady Gaga sagt att hon själv är en konstprojekt.

Hon har tagit t.om. sitt namn från en 100 år gammal konstnärsrörelse Dadaism.

Ni fattar väl ingenting



http://sv.wikipedia.org/wiki/Dada

2009-09-26 @ 13:32:14
Postat av: Anonym

Du vet, hon har inte kuk. Hon har en sjukdom som vissa föds med. Du föds till en blandning, dock så växer inte din kuk och är mer bara som en jah, liten liten tumme o:

2009-09-28 @ 21:39:05
Postat av: fridlundisme@bdb

Din jävla partille fitta!

du kan fan inte ett jävla skit din ovetanda nolifers fjortis!



För det första är hon ingen SHEMALE hon är hermafrodit!!

och för det andra så skulle jag INTE tippa på att du vet hur "det formar sig i tighta kläder" för att du är en liten fjortis som inte har kommit in i puberteten...

2009-10-02 @ 20:09:18
Postat av: fridlundisme@bdb

Sorry, my bad



du är en liten P12a som inte har kommit in i puberteten, förlåt mig för mitt misstag

2009-10-03 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0