Macro

Hey alla lovers. Johan här. Jag har lånat hem ett Macro objektiv från skolan idag, till en foto uppgift som vi ska ha. Super nice med macro kan jag lova och till alla kött som inte vet vad macro objektiv är så ska jag berätta lite fort: Det är ett objektiv som bara går att köpa till system kameror och meningen med macro är huvudsakligen att ta extrema närbilder, jag ska visa några bilder jag tagit idag längre ner. Dom är inte så extrema men eftersom jag har så fett skakiga händer så är det väldigt svårt att ta närmare bilder. Dom blev jävligt nice måste jag säga. Och till er som inte fattat det än så går jag medie programmet. Tvåan, alltså svaret på tävlingen vi haft här på bloggen. Men nu ska jag ta lite fler bilder..

Johan: 17 år, går i tvåan
Elin: 16 år, går i ettan


 

 




Måste tillägga att jag är sjukt bra på att ta kort och att jag dessutom är sjukt snygg, kan det bli bättre? NEJ :D

Kommentarer
Postat av: björn

är ni så gamla och använder snoddar på benen?:O shit, vad säger era föräldrar?

2009-09-22 @ 20:19:59
Postat av: jesper

asså snälla tar ni detta på alvar ? :O ni är inte snyggast skryt så fan mkt

2009-09-23 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0