Mot konserthuset

Låter ju nästan som någon särskolelokal men det är det verkligen inte, det är nämligen våran biosalong eller så kallat "konserthus"! Vi ska dit om ca 30 minuter och kolla på teater, eftersom att vi har fixat i ordning oss i ca 1 timme nu så har vi jävligt brottom. Vi har ju bara ca en kvart kvar innan vi måste gå. Men här kommer lite bilder på mig och Johan ( åh jag får bonge, fan vi är så snygga).  Och ni kan ju lista ut att jag Elin hatar Svea mössor eftersom att man ser ut som en slickad köttbulle i den. Jag kör på min stickade härliga vita mössa. Och jag tänker inte berätta vart jag har köpt den, ingen får härma mig. I alla fall jag älskar den... fast inte lika mycket som mig själv såklart! Det är bara min bästa partille JOHÄÄN som vet vart det är köpt, så fjäska med honom så kanske ni får veta. LOSERS. Jaja nu måste vi verkligen skynda oss.


Min älsklingsmössa!


















































Johan inför teatern! Tar på sig toffsarna!






Kommentarer
Postat av: Jane

Men vart är världen på väg egentligen?

2009-09-17 @ 22:51:02
URL: http://cobrastarfish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snubben där hade ju snygg pose, ser ut som en dränkt groda... x'D

2009-09-19 @ 13:23:42
Postat av: elin svensson

jag har samma mössa så, suck on that !

är ni typ 98or ellr?:O

2009-09-19 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0