SUPA <333

Hey lovers, nu är det Fredag och det betyder att det är fest. Jag och Elin ska på två olika fester ikväll men vi ska för festa ihop hemma hos henne. Och vi har tre cider var, kommer bli så jvla full. Fan va kul det ska bli :D Och självklart kommer vi vara i centrum all the time för vi är såklart poplärast överallt och alla vill ju känna oss. Lite jobigt att ha så många fans faktiskt, och så många som försöker efterlikna oss. Asså ingen kommer liksom att ens vara i närheten av mig och Elin och det har jag redan sagt flera ggr. Asså Elin är till och med MYCKET snyggare än äckliga Kissie! Usch nej henen ska vi inte ens tänka på. Våran blogg är mycket bättre och det vet jag att ni också tycker :) Men nu måste vi göra oss i ordning. Bilder kommer sen, vi ska nämligen blogga från för festen sen. det kan ni inte missa..



Kommentarer
Postat av: thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City

2009-09-18 @ 23:55:32
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: Melina

får ja ba fråga mo ni e seriöst på er header?

2009-09-19 @ 12:08:27
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sup er fulla och dö framför ett tåg, alla blir glada! :D

2009-09-19 @ 13:34:21
Postat av: :)

man blir inte full på 3 cider?

2009-09-20 @ 14:31:39
Postat av: sean

jävlar i helvete du måste vara sveriges största bg din lilla mini kk , gå o dö era bogjävla töntar

2009-09-23 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0