Tävling avslutad

Hey lovers, Johan här sitter i skolan och är snygg. Eller nja, har inte fixat frillan så spec mycket idag. Var fett trött i morse men aja jag är snygg ändå och det vet ju alla redan :) Men iaf, tävlingen är avslutad nu och ingen vinnare denna gången heller. Inga tillräckligt elaka eller sjyssta kommentarer. Jaja synd om er som inte får nån länk på våran kända blogg som nu ligger på topp 40 bland sveriges bloggar. Men nu ska jag dra och röka lite med Elin och glöm inte frågestunden! Fråga vad ni vill vi tar med alla frågor och svarar 100% ärligt på allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förvånad över att du inte är mobbad

2009-09-28 @ 17:13:56
Postat av: annak

ni e snygga

2009-09-28 @ 17:17:32
URL: http://rekorderliga.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg! Fråga gärna ngt i min frågestund på min blogg! www.lholipop.blogg.se !

2009-09-28 @ 18:18:51
URL: http://lholipop.blogg.se/
Postat av: belinda ofc

okej, till frågestunden nurå;

röker elin seriöst eller är det bara för att verka cool?:))

för hon kan ju seriöst inte röka, iaf inte utan att hosta upp lungorna:)!

puss'n

2009-09-28 @ 19:09:25
URL: http://belindaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Tobbe

"Hey lovers". Är det bara jag eller någon annan har också reagerat konstigt? För varenda bloggdag ni gjort så får ni kanske 4-5 kommentarer i genomsnitt. 3-4 av dom kommentarerna är kommentarer om hur mobbade/fula/äckliga ni är och resten är reklamering för andra bloggar.



Gå och lägg er på ett tågspår... freaks.

2009-09-28 @ 19:55:07
Postat av: Anonym

HAHAHHAA OMG FAKE SOM FAN :'D asså du behöver sinte skylta med att du ska röka ? asså wtf ? wannabe.se :'D DET ÄR SÅ J*ÄVLA FAIL :'D ni flörsöker få barn å bli bra i skolan å bli världens töntar genom att ta bilder på er/nån annan PJ fail som vi ska se upp till :'D

2009-10-07 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0