Toffsar är snyggt!!

Nu sitter vi och kollar på Idol. Så jvla kul. Tänkte bara slänga in några bilder på våra toffsar, asså jag kan inte fatta hur folk inte kan tycka att toffsar på benen är snyggt. Det är ju hur jvla snyggt som helst, byxorna blir så jävla snygga! Min favorit är när man blandar rosa, svarta och vita toffsar när man har chinos och så har man typ 10-20 toffsar på varje ben. Det ska jag iaf börja ha, tror Elin också kommer vilja det! Det är fan hur snyggt som helst! Iaf nu har vi inte mer tid med er för nu ska vi se på Idol..








Kommentarer
Postat av: Martin!

Så jävla fult med så många toffsar!

2009-09-16 @ 21:12:28
Postat av: ...

Fjortis band så jävla mobbat xD

2009-09-16 @ 21:19:30
Postat av: Ellen

Jag vet inte man just nu känner jag mig gammal och jag är ändå bara 19, men jag kan verkligen inte förstår varför folk går klädda så. Det är inte snyggt helt enkelt

2009-09-16 @ 21:27:34
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0