Jessica who?

Åhh jag bara älskar henne, hon är verkligen en förebild för mig. Asså nu tänker ni säkert "vafan borde inte någon partille med snoddar på benen vara hennes förebild" men så är det inte. Visst jag älskar att ha snoddar på benen och idominsalva på läpparna, men Jessica är fan något helt unikt. Hennes personlighet, asså shit. Hela jag vill vara som henne, men som sagt jag älskar mig själv för mycker för att förändras. Men en sak är säkert jag ska absolut skaffa en tatuering i svanken men texten Barbie! Men jag vet inte ännu, måste ju våga såklart. Och piercing i bröstvårtan blir det också, I LOVE IT! Men som sagt, älska Jessica men tro fan inte att hon ska älska en tillbaks. Fast jag är ju ett undantag, jag är ju bäst!

För dom som inte har sett Big Brother så är det en dockusåpa som gick på tv varje år. Men sista avsnitten var 2006 och då van Jessica Lindgren. Flera persorner är instängda i ett hus i 100 dagar, och varje vecka händer spännande saker och någon ny deltagare kommer in eller en åker. Ni sominte har sett på big Brother bör ladda ner avsnitten från 2006 nu. Ni kommer att älska henne, Jessica Lindgren.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att hon är Jehovas Vittne nu och ångrar det mesta i sin ungdom?

2009-09-18 @ 21:06:52
Postat av: Anonym

HAHAHAHH



så jävla wb Dessie.



HON var FÖRST med att vilja ha BARBIE texten på SVANKEN.



så fuck off wb´s.

2009-09-19 @ 12:15:42
Postat av: HAHAHAHH

Shit alltså den som kollar på BB har inget liv, Ni kan lika gärna bli åsnor!!!

2011-03-14 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0