Våga!

Det har blivit värsta hatet mot oss partilles och jag fattar inte hur folk kan hata oss som är så sjukt snygga liksom, helt jävla konstigt. och asså ni som tar bort era toffsar från benen bara för att ni riskerar att bli nedslagna asso ni kan ju bara ta er i brasan, fy fan för er ni är verkligen inga riktiga partilles asso. En äkta partille har ALLTID toffsar på benen och håret snyggt fixat! Dessutom är partille SÅ INNE! Kom ihåg:  VI BESTÄMMER! Och btw, till alla våra haters och lovers, följ bloggen med bloglovin! Det var bara det jag hade att säga, ingen bild den här gången. Vet att ni blir ledsna eftersom ni vill ha nya bilder på oss hela tiden men tyvärr..

Kommentarer
Postat av: marcus

HATA JOHNNYS !!!!!!



GÅ O DÖ FITTOR!

2009-09-17 @ 22:56:23
Postat av: Anonym

Jag har inget emot.. pjs, men er har jag nåt emot, ah juste, ni ser inte klocka ut i håret, jävla anus! xD

2009-09-19 @ 13:27:59
Postat av: Anonym

Inte för att vara sån men ni är inga riktiga pj's som ni tror att ni är, en riktig pj bor i partille.

Och man blir inte PJ för att man är en fjortis och har gummisnoddar runt byxorna.

Ni är 2 fjortisar som har fått för lite uppmärksamhet av mamma och pappa helt enkelt, och jag skulle nog helt seriöst inte banga på att tortera er tills ni dog.

2009-09-21 @ 19:35:31
Postat av: elinore

hahahahha såna som ni är int mkt snyggare än oss normala :)

2009-09-21 @ 21:28:08
URL: http://elinoreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0